duminică, 10 februarie 2013

Le Capitan-1960

În 1616 Franţa era condusă de Maria de Medicis care înpreună cu protejatul ei Concino Concini acţionau în numele tânărului rege Louis al XIII-lea. Acesta din urmă avea probleme serioase în a-şi menţine tronul fiind ameninţat de comploturi care urmăreau să îi ia coroana.
Concino Concini care impusese o tiranie monstruoasă uneltea împotriva regelui.
Un maestru al duelului, Francois de Capestan, află de toată această intrigă în care este implicată şi o tânără brunetă frumoasă care îi salvează viaţa în timp ce se lupta cu oamenii lui Concini.
 Capestan se va dovedi a fi loial regelui.
În aventurile care vor urma Francois de Capestan denumit de maresalul D'Ancre în glumă "Căpitanul" va fi ajutat de Gogolin un ambulant care dădea spectacole pe stradă.
Distributia: Jean Marais (François de Capestan), Bourvil (Cogolin), Elsa Martinelli (Gisèle d’Angoulême), Pierrette Bruno (Giuseppa), Lise Delamare (Marie de Médicis), Annie Anderson (Béatrice de Beaufort). 

8 comentarii:

  1. Mă bucur că l-am revăzut pe Jean Marais într-un film de capă şi spadă care mi-a scăpat pe când eram student.M-a cuprins din nou nostalgia clipelor romantice din anii 1965-1970.Mi-am reamintit de toţi bunii mei priteni, unii trecuţi în lumea celor drepţi, împreună cu care ne băteam şi ne bucuram că am prins un bilet la aceste adevărate spectacole de gală.Vă mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. O mica rectificare: este vorba de Ludovic XIII si nu al XVIII. Cred ca e o greseala de tipar.

    RăspundețiȘtergere
  3. Facem parte dintro alta lume,ne-am modelat caractrul avind modelul eroilor din adolescenta,acesti eroi ne-au ajutat sa tinem drmul drept.Poate par prafuiti acesti eroi,dar ei sunt ai nostri si ii iubim inca "toti ptr unul si unul ptr toti"

    RăspundețiȘtergere
  4. Exact asa este! Va multumesc pentru comentariul dumneavoastra!

    RăspundețiȘtergere
  5. LAM VAZUT PINA ACUM DE VREO 8 ORI SI NU M-AM PLICTISIT INCĂ AM 63 DE ANI SI MI-ADUCE AMINTE DE TINERETE BRAVO !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. LAM VAZUT PINA ACUM DE VREO 8 ORI SI NU M-AM PLICTISIT INCĂ AM 63 DE ANI SI MI-ADUCE AMINTE DE TINERETE BRAVO !!!

    RăspundețiȘtergere